muzicelerim2 Doğumdan bir gün önce kan testi yapıldı hiç bisey çıkmadı ne olduysa şu 9 ay içinde olmuş hormonlardan mı çok stres yaşadım ondan mı bilmiyorum ama geçer mi
maysa-19 muzicelerim2 genelde gebelikte oluyor sonrasında ilk defa duydum .kaç çıktı sonrasında tekrar gittinmi tahlile.bir kere yüksek çıktıysa belki geçici bı durum olabilir
[silindi] Benim doğum sonrası değil de stres yaptığım bi dönem çıktı, hala ilaç kullanıyorum, benim de 4-5 ay içinde çıktı sanırım. Rabbim şifa versin, ihmal etmeyin.
muzicelerim2 [silindi] bekarkende aşırı stresli dönemlerim oldu evlendim 1,5 senedir, kesintisiz her gün bisey çıkıyor sinir ediyorlar beni
[silindi] muzicelerim2 Çok geçmiş olsun, bana çıktığı dönem doktorum şey demişti. Ya çok ağır grip atlattın veya covid ya da çok stres yaşamışsın dedi. Çünkü ailede falan hiçkimse de yok. Bana o yüzden artık sen taşıyıcısın dedi. Ben o dönem çocuk düşündüğüm için ilaç ddüşürüp bakıcaklardı ama çocuk düşündüğüm için yapamadık. Şimdi de emziriyorum herhalde 2 yıl sonra anca baktırıcam.