PatronBebek Ci2017 baya kalındı üstü ağladı soyamadık o yüzden bir sefer 500 düşüldü. Normal zamanlarda 200
oglumubeklerken Ci2017 2 hafta önce aşısı var diye 14.ay kontrolüne gittik valla soydu da tarttı doktorumuz. Her gittiğimizde hep soyuyor. 1.aydan sonra soymamak garip
Yigitefeninannesi_ Her kontrolünde sadece bezi kalacak şekilde soyuyorum 3 ay 19 günlük hep kontrolleri böyle oldu sağlık ocağıda üstünde kıyafet kalınlığında göre 100 200 düşüyor
Tubaalprsln Ci2017 Bizim hemşire diyelim 6250 çıktı düz 6 diyo ortalama 200 falan düşüyo kıyafetine göre