Annemioldumbensimdi Ne kullanıyorsunuz,faydasını gördünüz mü acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Asyaveannesi04 Annemioldumbensimdi ben 12 ay boyunca ebebekteki yeşil promalt kullandım çok memnun kaldım şimdi 14 aylık içmiyorum
Mbrre Annemioldumbensimdi bestlak damla imom latte ve bol su düzenli beslenmeye dikkat etmek gerekiyor birde mümkünse uyku dinlenme :)