3 yıl önce sezeryan dogum yaptm ama karnim ara ara sancilaniyor yani usutuyorum mu anlamiyorum bide afedersiniz bazen tuvalete çıkmakta zorlaniyorm sonra da karnima çok kötü sancilar giriyor sabah yine aynısı oldm ama genelde çorapsız gezersem ince giyinirsem çok olur ölüyorum sancidan çok kötü bişey 😥😥😥🥺🥺🥺🥺 kahvaltı bile yapamadım sancidan