Kızlar merhaba memlekete tatile gittiğimiz Bir dönem orada maalesef ki bebeğim kucağa alıştı daha sonra anne kokusu alsın kendini güvende hissetsin diyerek bir yaşına kadar geldi şimdi de uykusu geldiği zaman bana gelip mırıldanıyor beni al diye kucağımda biraz geziyoruz uyuyor ancak bu sürekli hale geldi ne yapacağım bilmiyorum internette yazdığı gibi kucağıma biraz alıp sakinleştirip geri beşiğe koyuyorum ancak oturup ağlamaya başlıyor kucağımda iyice derin uykuya dalmadan beşiğinde uyumuyor lütfen bana yardım edin ne yapacağımı hiç bilmiyorum artık belim her yerim ağrıyor şimdi de 1 yaş sendromu var galiba ne yemek yiyor ne uyuyor ne yapacağımı bilmiyorum