Imree Merhaba güzel Annelerim Bir ay on günlük bir oglusum var ve evde genelde hep ikimizis. Yavas yavas bazi isleri yapa bilsemde. Dus almaya ikimizken cesaret edemiyorum Uyanir ben dustayken bisey olur diye Benim gibi olup bi cözüm yolu bulan varmi
Atesbebek Imree anakucaginiz var mı. Varsa banyoya sokun siz dus alirken en azından kontrol edebilirsiniz. Hemen 10 dk alıp çıkın. Ben öyle yapıyorum.
mehmel54 Imree benim banyom küçük olduğu için pusetine koyup yanıma alamıyordum ama lavaboya falan gideceksem kapının önüne koyuyordum puseti ama banyom geniş olsaydı pusetiyle birlikte yanıma alırdım rahat rahat duşumu alırdım
Gencebru Ana kucag8 veya puset varsa ona koy duşta yanına al yani uzun uzun banyo yapmayacaksın zaten bi 5 dk bile iyi gelir en fazla ne kadar ağlayabilir kemerini de bağla yine aklın kalmasn :)