kadriye07 yani köftelik bulgur değil benim kullandigim. Bizim normal bulgur pilavimiz köy usulü köyde yapılıyor normalden biraz küçük. Normal bizimle yediğimiz yemegi yiyor yani. Denemekten bir şey çıkmaz bence normal bulgurla denersiniz yeter ki ağzında alışsın. Eğer alismazsa ergoterapiye götürün, ona yönelik etkinlikler yapar. Dil yüzeyine farklı dokularda cisimler gezdirerek alışmasına yardimci oluyorlar diye biliyorum