Yeni-anne22 Atakta heralde bebeğim anlamadım kızlar yardımcı olun lütfen sizin atak belirtileriniz nelerdi kaç gün sürüyo bu atak Hiç yatmak istemiyo hep kucakta evde gezmek istiyo gezdirmek sorun değilde ağırlaştı kollarım kopuyo kaç gündür öyle geze geze sol kolum uyusuk geçmiyo bi türlü öğlene kadar uyurdu normalde şimdi erkenden kalkıyo gülerek kalkan çocuk ağlayarak uyanıyo her uykudan altını falan alıp emziriyorum kucağa gelene kadar ağlamaya başlıyo asla yatmak istemiyo koyduğum an felaket ağlıyo ne yaparsam susmuyo mecbur kucağa alıp gediyoruz kaç saat boyunca meme emerken tepiniyo resmen memede sonra deli gibi ağlamaya başlıyo hiç susmadan kolay kolay emmiyo hep sinirli gibi kaşları çatık zor gülüyo normalde sürekli gülen bebek hep sinirli bakıyo bide kimseyi yabancılamaz herkese giderdi gülümserdi şimdi kimsenin kucağında durmuyo anında ağlıyo eve biri gelince ağlıyo birine misafirliğe gidiyoruz kapıdan girer girmez ağlamaya başlıyo durmuyo önceden birileri bakıp sevince falan gülümserdi ya da öyle bakardı sadece şimdi biri baksın ilgilensin hemen ağlamaya başlıyo hiç böyle değildi her yere rahat giderdim birden böyle oldu pusetinde bile durmak istemiyo doktora gittik orda bile aynıydı normal gülerdi hep doktoruna göğsünü muayene etmek için zıbını açtı kıyameti kopardı neden böyle atak mı bu bitince yine eski huyuna döner mi çok üzülüyorum böyle yaptıkça 😞
Linaamom Yeni-anne22 evet 4.ay atağı tam olarak aynılarını yaşadık bir çoğumuz. Bizim 5.ayda düzelmişti 1 ay falan sürdü eski haline dönüyor merak etmeyin
Kayra2811 Yeni-anne22 bizde 3 buçuk aylık olmak üzereyiz anlattıklarınızın çoğunu yaşıyoruz bu sabah özellikle ağlayarak uyandı altımı değiştirdim üzerini değiştirdim yok sanki bi yeri kırılmış gibi çığlık atarak ağlıyo Sırtı yatağa değmicek kucağa alınca susuyor o kucağımdayken oturduğumda da ağlıyo ille gezecek ayakta geceleri de sık sık uyanıp mızırdanmaya başladı sürekli yüzünü yatağa sürtmeye çalışıyo mızırdanarak burnumu kaşınıyor ne oluyor anlamıyorum
Yeni-anne22 Linaamom ya çok uzunmuş inşallah geçer eskisi gibi olur korkuyorum böyle kalacak diye çünkü yabancılarda başka evde durmaması falan çok zorluyo ne bi yere gidebiliyorum ne misafir çağırabiliyorm korkudan
Seymadrn94 Linaamom aniden mi düzeliyor. Düzelme süreci nasıl oluyor. Benimki geceleri uyumak istemiyor. Uyusa da saat başı kalkıyor. Nasıl düzelecek ya
Yeni-anne22 MinikPandam_ ya çok kötüymüş diğer ataklarda böyle değildi hepsi tamam ama yabamcılaması eve gelen misafire bile ağlaması çok kötü oluyo
MinikPandam_ Yeni-anne22 misafirliği kestim ben çünkü hiç rahat edemiyoruz doktor kontrolü bile olaylı oluyor 5. Ay i bekliyoruz :)
Yeni-anne22 Seymadrn94 35 gün yazıyo atak takviminde baktımda 35 gün sürüyomus inşallah aniden düzelir
Yeni-anne22 MinikPandam_ inşallah düzelirler 5. Ayda bizde gidemiyoruz bi yere kendini yırtıyo çıkıp eve gelmek zorunda kalıyoruz
Yeni-anne22 Kayra2811 ataktan sanırım bizimde her güne ağlayarak başlıyoruz hiçte bişeyi yok ama uyanır uyanmaz başlıyo ağlamaya geçer inşallah
hestiaone Ayy tam olarak böyleyiz,anakucagında 15-20 dk duran cocuk sımdı asla yatmak ıstemıyor.Sureklı gezınmek ıstıyor, uyutmak ayrı bır sorun.resmen dakıka gecmıyor böyle huysuz olunca.
Yeni-anne22 hestiaone öyle cidden evde gezdirmekten kollarım koptu artık tüm gün bezini değiştirmek için yatırınca bile kıyamet koparıyo