Busraaacar benim bebeğim 1 ay sonra kabul etti. Doğumdan hemen sonra göğüslerim mastit olmuştu emziremedim haliyle mama verdim .biberona alışmıştı almak istemiyodu. Bulunduğum şehirde emzirme danışmanlığı vardı bi hastanede 2 defa ona gittim çok yardımcı oldu ebe.sonrasinda ben direttim Allaha çok şükür aldı.kesinlikle vazgeçme zorla. şuan 45 günlüğüz.darısı senin başına inşallah sağlıkla büyüt bebişini