MeteKaan 19 gunluguz ve aynı durumdayiz… Gunduz hiç sorun yok, gece ayaktayız. Artık emzirmeye çalışırken kafam düşüyor uykusuzluktan. Gün içinde de uyuyamıyorum kaynanam bizde, rahat edemiyorum her an kapı açılacakmıs gibi geliyor… Neyse işte kısacası uykusuzum çok. İlla ki beni emecek, emerken uyuyor, yerine koyuyorum veriyor bağırmayi… Koynumda uyutuyorum, mışıl mışıl uyuyor, yerine koyayım diye kipirdatinca apartmanı ayağa kaldırıyor… Uyurum diye korkuyorum kucagimdayken 🥺 benim de memelerimin uçları yok, silikon başlık kullanıyorum ama ona rağmen nasıl olduysa sol yara olmuş. Sagamiyorum, emziremiyorum sistim kaldım…