Derinsmommm Kızlar normalde hemşirem aşı zamanı arar haber verirdi bu ay aramadı, ben de telefonu değiştirdiğim için numarası yok arayamıyorum. 24. Ayda aşı var mıydı? Ona göre hastaneye gideceğim