FatmaKrbkl RedFlower_ oğlum 15-16 aylık olduğundan beri kullanıyorum her gün aksatmadan diyemem ama kullanıyorum haftada üç dört kere, erken doğmasına rağmen kontrollerde ebe boyunun iyi olduğunu söylüyor
FatmaKrbkl RedFlower_ akşamları uyumadan önce veriyorum bir kaşık, faydası olur inşallah ama zaten normal aralıktaymış, takviye olur ☺️
Mavisim1221 FatmaKrbkl tatlı kaşığı olarak mi veriyorsunuz acaba bende 20 aylık kızım için kullanmak istiyorum da?
FatmaKrbkl RedFlower_ ilk defa duydum böyle bi amaçlı kullanıldığını umarım beklenenden daha iyi sonuçlar alır kuzucuk 🌸
FatmaKrbkl Nurumm12 iştah için sabahları kullanmayı öneriyorlar bilmiyorum onun için ne desem yalan olur