Browniek Arkdaşlar selam bebeğimi üşüttüm sanırım 8 buçuk aylık burnu akıyor bir hafta oldu sürekli temizliyorum ve coldmix kullanıyorum tam azaldı derken bu günde öksürük başladı doktor randevumuza üç gün var bana evde yapabiliceğim önerileriniz var mı