124dorukcum124 Ne yapacağımı şaşırdım artık 8 aylık oğlumun uykuları düzenliydi hatta uyku egitimini bile kendim verdim sabit öğlen 12 uyku 16.00 ikinci uyku en son yatış 21.00-22.00 arası fakat bi kaç gündür gece sürekli uyanıyor ama öyle böyle değil yani sürekli yat kalk yapıyoruz başım felaket ağrıyor bağıra bağıra ağlıyor bide iyice sinirler tepeme çıkıyor emziriyorum yatağına koyuyorum daha ben uykuya geçmeden geri bas bas bağırıyor atak haftasına baktım normal diş dönemi de alt dişleri çıktı oda yok derdi ne bu çocuğun gündüz normal gece başka bir çocuk sanki 😭
Mtzzeynep 124dorukcum124 al bende de o kadar bebekliğinden beri bi düzen oluşturdum emzirir bırakırdım uyurdu saatlerine uyardı kendisi bile. Şimdi gündüz gören ne kadar sakin diyor gece olunca içinden bi yavru aslan çıkıyor 🙈nerdeyse yarım saatte bir kükrüyor
Demre94 124dorukcum124 benim de öyle 6,5 aylık olacak. Gündüz uykuları iyi ama gece saatte bir uyanıyor😵💫
124dorukcum124 Mtzzeynep evet gündüz başka gece başka bir çocuk var sanki gece olsun istemiyorum 😭😭😭😭
Mtzzeynep 124dorukcum124 dün gece resmen çıldırdı 7bucukta emdi uyudu 8bucukta kalktı yine emdi uyudu 9da kalktı açlıktan çıkdırmış gibi bağırıyor. Eşim diyor sakin ol dedim bi gece de milyon kere uyanır mı insan artık yataktan yorgun kalkıyorum çok bunaldım
Elvan1703 6 ay 10 günlük gece dönmeden uyumuyor gündüz desen 30 40 dkka kahve içiyorum şuan uyuyayım onunla diyorum 30 dk 40 dk da kalkıyor salak gbi oluyorum
124dorukcum124 Bende öyleyim gerçekten yataktan kalkasın gelmiyor her yerim ağrıyor gözlerim yanıyor artık uykusuzluktan gündüz oğlum uyuyunca bende yatıyorum ama bu seferde bütün işlerim aksıyor düzenim kalmıyor bunalıma girdim resmen
Bjk Kızım 7 aylık bizde senin gibiyiz. Gündüz de gece de düzenli uyumuyor, dişleri çıkacak sanirim onun verdiği huzursuzlukla sürekli emmek istiyor, üstelik bu süreçte ek gıdayı da almıyor, uykusuzluktan halsiz ve yorgun düşüyorum
Mariam1 Benim daha 2 ayilik oğlum var gündüz sürekli ağlıyor hep gezdiryiorum gece 9 de yatior sonra 1 kere kalikior mama için daha anne olduğunu bile anlamadım fırsat vermiyor psikolojim sıfır dışarda bile çıkamıyorum