mertalibrother Kızlar 2020 yılında sezaryen dogum yaptım Şuana kadar hiç agrım olmadı ama iki gündür geceli gündüzli sag tarafıma sanki igne batırıyorlar gibi acayip agrıyor geçiyor tekrar başlıyor Gazım yok ayaklarımıda üşütmedim başına gelen varmı 😢