Oglum son iki aydir sabah kalktiginda bezi sizdiriyor gogusune kadar islak uyaniyor gece yatarken bir beden buyuk bez taksamda malesef hala siziyor sleepy, baby turco, bebeland, molfix ve prima kullandim. Suan prima kullaniyoruz oda ayni olmaya baslasi genelde yan yatiyor belki o yuzden bilmiyorum genelde gobek kismindan siziyor. Icine katlasamda olmadi memnun kaldiginiz bez var mi sizdirmayan. Hergun carsaf ust degistiriyoruz