Merhaba kizlar ben 24 yaşindyim hemşireyim calisyodm önceden oğlum olunca işten ayrdildim şuan oglum 17 buçuk aylik atanmak istiyorum çalismak ama biraz hayal çunku verimli ders calismam lazim bu aralar kafa veremiyorum malum doğudayiz deprem vs. 2 çoçugu ne zaman dye cok kararsizm. Bir yanm diyor ilkokula gitsn oglan kismet tabi obur yanm diyor arka arkaya buyusunler sizce’?