Asel-53 Kızım kulak enfeksiyonu oldu dün acile götürdük antibiyotik verdi bu sabah 7 de verdim bi 5 10 snra fena bi şekilde kustu normal kusmaları gibi değildi ilacı mı kustu bilmiyorum sanki hiç rahatlamadı tekrar vermeli miyim yoksa ağır mı gelir
Barannm_ Asel-53 normal kusma degil dediniz alerji yada baska bsy olabilir vermeyin bence doktornuza danişin
Tugceonrdml_ Asel-53 ilacı vermeyin ağır gelmiştir muhtemelen eğer bir tedavi yapılması gerekiyorsa doktor başka bir antibiyotik yazar gidin mutlaka