MeteYmen_Annesi canım e bebekte var ben onu aşırı seviyorum. Şimdi bitti hatta gidip alıcam kıyafetleri hep leke. Toz olarak satılıyor sıcak suya göz kararı döküyorum çözülünce bekliyorum kıyafetleri basıyorum içine geceden sabah kalkıp makinaya atıyorum leke falan kalmıyor. Fiyatta 35 liraydı eğer artmadıysa tabi. Diğer leke çıkarıcılar biraz pahalı oluyor.