Neziha122 benimkilerde 34 haftalık doğdu çok gazlı bebekler Demir takviyesinde bile kabız oldular 6. Ayda başladım. Ek gıdaya 6 buçuk aylıkken başladım şu an 7 ay 10 günlükler tadım devam ediyoruz onu bile istemiyorlar bakalım. Aslında bebeğinizin hazır olup olmadığını siz bilirsiniz hem gaz, bağırsak bakımından hem de bebeğin kendi hareketleri siz yemek yerken sofraya gelmek istemesi, ağız şapırdatması gibi.