motherthea merhaba 25 aylık kızım benzer durumu yaşıyoruz. Bugün doktorumuzla görüştük. Dil terapisi için geç kalınmış bir durum yok , genelde biz 3 yaş sonrası için gelişme yoksa öneririz ama Bilinçli bir ebeveyn olarak gidip danışabilirsiniz tabii dedi. 3 ayrı terapistle görüştüm telefonda değerlendirip birinden randevu alacağım. Anladığım şu ( her cocugun gelişimi farklıdır bazıları geç konuşur) düşüncesi tamamen yanlışmış meğer. Mutlaka gidilmesi erken önlem alınması gerekir. Her ebeveyn takibini yapmalı ve götürmeli diye düşünüyorum. Neden konusabilecek yaştayken daha geç öğrensin ki bazı şeyleri. Sonucta konusamadıkları için öğretme durumumuzda kısıtlanıyor. Tabi cogu aile bu duruma takılmıyor. Aslında gelişim açısından önemli ve bence umursanması gerekir. Telefon görüşmemizde neye bakılacagını sordugumda altta yatan temel sebebi bulacağız öncelikle dedi. Belkide benım en dogru bildiğim şey yanlış ve belkide benım yuzumden konusmuyor. Belkı yanlış şekilde oyun kuruyorum bunu ancak terapist anlayacaktır. Bu arada genel ücret 600 tl dedi hepsi.