Merhabalar. Bebegim 8 aylik. Bay bay, alkis, gel gel yapmayi ogrenmisti. Ama simdi yapmıyor. Bir ara surekli alkış yapıyordu. Sonra bay bayi öğrenince onu birakti. Normal mi bilemedim. Doktora da soracagim ama oncesinde tecrubeli annelere de sorayim istedim