Elifsu Bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak. Sadece anne sütü ile besleniyor. Kilo alımının iyi olduğunu doktorumuz söyledi. Şuan kilosu 6.800 Arada tatlarını öğrenmesi için dudağına meyve türü şeyler sürüyorum. Çok iştahlı yalıyor ve ağlıyor. Ağlarken verincede susuyor. Doymuyor mu acaba? Birinin yanında yaptığında doymuyor diyor herkes :(
NaimeYilmaz Elifsu iyiyse kılo alını doyuyordur tadı guzel gelıyordur belkı de ☺️ Dert etmeyın annesı olarak doymasa anlarsınız
deletedmom4842 Elifsu Hayır canım bugün bende denedim dişleri kaşınıyordu dedim salata vereyim bakalım ne yapıcak damağına sürttüm biraz emmeye başladı sonra damaklarını kaşımaya başladı elinden aldım nasıl ağlıyor bir görsen aç değil yani aç oldukları için ağlamazlar o durumda kilosu da iyi diyorsun.
Ogulveannesi Elifsu doktor eğer günde 5-6 kez idrar yapıyorsa doyuyordur demişti bana bende doymuyor sanıp gitmiştim ama şu an verme erken dedi.ama ben azar azar tadımlık veriyorum 😊hiçbirşeyide reddetmiyor zaten hepsini seviyor yoğurt,çorba veriyorum bu arada🙂
Masalim Elifsu canım benım kozomda 7 bucuk kılo sekız aylık kılo alımı ıyıyse sadece emzır ben 6 ay sadece emzırdım zaten ıkı ay sonra baslayacak zamanlada sadece gecelerı emecek o yuzden sadece emzır zamanı gelınce herseyı verırsın😀
ahlasinannesi Bebek bu ister canım onun ağlaması aç olduğunu düşündürmez benim oğlum 4 aydan beri istiyor vermiyorum 6 ay 18 günlük yeni yeni veriyoruz kilosu da iyi doktor sıkıntı yok diyorsa emzirmeye devam ❤️❤️❤️
Elifsu NaimeYilmaz tadı güzel şeyler veriyorum zaten genelde :) 2 ayımız daha geçseydi ek gıdada eline verecem herşeyi 😄
ahlasinannesi Elifsu o zaman verme canım benim doktorum hala daha sadece tattır diyor kilosu gayet yerinde sadece anne sütü ama dışarıya kalsa yetmiyor diyorlar onlar dedikçe emziriyorum 😊😊
Elifsu ahlasinannesi hiç vermemek daha iyi aslında ama. Napacağımı şaşırdım valla. Ben kafayı yemeden bi büyüseydi 😄
Elifsu Masalim emzirmeyi seviyorum zaten ama korkuyorum hep doymuyor mu acaba diye. Doyuyorsa ne mutlu bana
Ogulveannesi Elifsu anne sütü ile besleniyor ama her zaman vermiyorum tabiki 😊arada çok az tadımlık 🙂
Masalim Elifsu canım ben ek gudaya basladım neler yedırıyorum hala doymuyodur dıye düşünüyorum bo butun annelerde var galıba ama merak etme doyuyodur doymasa ortalıgı yıkar aglamaktan