Arkadaşlar 6.aydan itibaren başlayın diyor dr lar ben parmak fırçası aldım bebeğimin dişi yok diye hem de kaşıyorum her öğünden sonra lavaboda o da alışkanlık haline ilerde getirsin diye ama macun türevi birşey sürmüyorum plastik fırçayı sudan geçirip dişine sürüyorum macun falan gerekli mi