Yani 1.5 ay olacak 1 hafta sonra. ilk başlarda çiş kaciriyordu kakasını da kaçırdığı oldu ama tuvalete yapıyordu. Hatta Bi ara cis kaciriyordu kakasını tuvalete yapıyordu. Yani bu süreçte o kadar şey değişime uğradı ki aklımdada tutamıyorum. Şimdi çişini söylemeye başladı geldiğinde söylüyor bazen ben götürüyorum ara ara öyle bir düzene girdik gibi gerçi bir hafta sonra ne olacağımız belli değil. Ama katiyen kakasını tuvalete yapmiyor . Bilinçli bir şekilde hemde . Kakası gelince ortalıktan uzaklaşıyor. Ya da benim ortalıkta olmadığım bir anı tercih ediyor. Ben farkedip oturtmaya çalıştığımda ise çırpınıyor. Hani böyle şaştım kaldım. 33 aylık olduk artık. Kardeş var Bi tane . Ona mi yapıyor bilmiyorum ama yıldım Yani az ufak olsa tekrar bez baglicam kaka temizlemekten sıkıldım.