Merhaba arkadaşlar dün bebeğimin 4.ay aşısı ve kontrolü vardı bebeğimi soyup tartıya koyduk ve 7.300 gram çıktı geçen ay 7 kilo olan bebeğim bu ay nasıl 300 gram alır sabaha kadar uyuyamadım acaba doymuyor mu dedim doktor doymuyor bebek kaşık mama ver dedi sizce ne yapmam lazım