fatmaa37demir Kızlar bir kere daha sormuştum ama cevap gelmedi. Açıldıktan sonra 6 ay içinde bitirilmesi lazım diye arkasında bir ibare oluyor ya. Krem bitmese bile atıp yenisini mu aliyosunuz yoksa kullanmaya devam ediyor musunuz?