OptimusPrime 1 aylıkken heptatit yaptırdık 2 aylıkken hepatit karma ve rota yaptırdık rotanın fiyatı 285 lira 3 ayda menenjit yaptırcaz 287 liraymış 4 ayda tekrar hepatit karma ve rota yaptırcaz doğumdan sonra size aşı çizelgesi vermediler mi ?? Bu arada rota yaptırmayın menenjit yaptırmatın diyenler olcaktır dikkate alma ve yaptır aşılarını evet biraz pahalı ama sağlılığı için mecburuz rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏻