iremkurumlu97 Merhaba kızlar ben sezaryen olalı 4 ay oldu ama dikiş yerlerimde adetim yaklaşınca iğne batmasına benzer şeyler olmaya başladı bu durum normal mi yoksa doktora gitmeli miyim
Yigitefeninannesi_ iremkurumlu97 benimde 3.ay 19 gün oldu ilk adetimde aynı şekilde olmuştu bu ay olur mu bilemiyorum bakalım 2 gün sonra kontrolüm var ne dicek doktor
iremkurumlu97 Yigitefeninannesi_ benimde ilk defa bu ay böyle oldu biraz endişelendim ilk doğumum olduğu için bi bilgimde yok
Yigitefeninannesi_ iremkurumlu97 benimde aynı şekilde ilk dogumum belki bilen birileri yorum yapar aydinlaniriz