Merve1616 Kızlar akşam yaptığım mama tam çözülmemiş büyük tortular kalmış içinde sıkıntı olur mu acaba
Sare_nuhaninannesi_05 Merve1616 sıkıntı olur mu bilmiyorum canım ama çözülmesi lazım bir kaşık yardımıyla saat yönüne doğru karıştırın isterseniz 🥰
durukusunannesi_ Merve1616 su aşırı sıcaksa öyle topaklanıp kalıyor ilk sıcağı geçtikten sonra yapıyorum ben hiç bir sıkıntı olmuyor genelde kaşıkla karıştırıyorum sallayınca hava kabarcığı oluyor diye
Mervelizaden Merve1616 mamayı hazırlarken önce suyunu koymaya dikkat edin. Ben ilk zamanlar mamanın üzerine direkt kaynar su döktüğüm zaman bu durumu yaşıyordum. Şuan bi sıkıntı olmuyor.
Poyrazin_annesii Bnm her mama yapmamda mama çözülmüyor bazen kaşıkla karıstırıyrm baEnde bebegım durmuyosa hızlıca çalkalayıp verıyrm
Berilsmom13 Poyrazin_annesii hızlıca çalkalama canım içinde hava kabarcıkları oluşuyor Buda gaz yapar bebeğe.. hemşire söylemişti çok hızlı değil dairesel hareketlerle karıştır diye
Nurannee- Maama yaptığınız su çok sıcak ya da çok soğuksa mama çözünmez. Suyun sıcaklığının 37-39 arası olmaasına dikkat ederseniz sorun çözülecektir :)