Gulsahkukrer Sanırım grip oldum bebegım 3 aylık onada geçiririmiyim maska takmadım gece beraber uyuduk😟
Veragillerden Gulsahkukrer Geçme ihtimali yüksek ne yazık ki başımdan çok geçtiği için tecrübemdir. 🥹Geçmeyebilir de elbette ama bence maske takın. Ben hep taktım emzirirken grip olduğumda. Sarımsak yuttum, sarımsaklı çorbalar içtim, 2-3 güne toparlandım.
Taze1mom Gulsahkukrer maske takmasanız bile eğer emziriyorsanız sütünüzden bile geçer 🥹 C vitamini alın bol bol sebze meyve tüketin geçmiş olsun ❤️🩹
Berilsmom13 Taze1mom sütten hastalık geçmez bacım :) anne sütü kadar temiz ne var ki :) eğer geçseydi doktorlar covid zamanlarında daha bol emzirin demezdi 🌸
Havvaaaysuna Gulsahkukrer aynı durum bizde ben hastaydım bebeğime geçti şuan burun akıntısı öksürük yanında da ateş takibindeyim
Havvaaaysuna Havvaaaysuna 1 aylıkkende aynı olmuştuk öksürük ciğerlere inmeden kurtardık bolbol emzirdim her emzirmede burun temizliği yaptım kolay atlatmıştık ama bugün nolur bilmiyorum
Berilsmom13 Neslihanyagmur maskeni tak canım ellerini yıka güzelce emzir bebeğini sütten hastalık geçmez temastan ve solunumdan geçer 🌸