Meryal Merhabalar öncelikle, neden mamayı hep reddettiniz ve öcüymüş gibi anlatıyorsunuz anlamadım. Tabii ki anne sütü çok önemli, keşke çoook çok gelse de bebeğimiz sadece sütümüzle beslense, ben de çok isterdim; ama nasibi kadar içiyor sütü. Çocuğumun aç kalmasından önemli değil mama yemesi. Arttırmak için elbet elimizden geleni yapalım, ben de yapıyorum. Memeden hiç ayırmadım gelmese de emziriyorum çünkü bebeğim de göğsümde rahatlıyor biliyorum; ama mama da üzülüp ah vah denilip verilecek bir besin değil bence ve lütfen siz de kendinizi üzmeyin. Senelerini okumaya adamış, bir sürü bebeğin büyümesine tanıklık etmiş, sağlıkla büyümesine vesile olmuş doktorunuz söylemişse bunu, bir bildiği vardır. Sağlıkla büyüsün bebişiniz❤️