Benim rahim ağzı yarasindan kaynaklı oldu.her iki çocuğumda vajinal ve her iki çocuğumda da ilişki sonra kanama şikayetiyle gittigimde rahim ağzı yarası teşhisi aldım 8 sene arayla doğumlarım.sonra yakma işlemi yaptı doktorlarım ve bir daha da yaşamadım