Oglunasikbiranne08
Cevaplar için teşekkür ederim kızlar. Yaptırıp yaptırmama konusunda hala kararsızım. Yaptıran da var yaptırmayan da. Yaptıranlar bi yönden haklı. Hasta olsalar bile hafif şekilde atlattığı için. Bu konuyu doktoruma sormadım hiç. Bi ona da sorup öyle karar vermek istiyorum ☺️