Kızlar depremden dolayı korkularım iyice artıı ve panik atak hastayım . 1 aydır uyku yok denecek kadar az. Üzüntüden hep ağladım. Normal bir ayda bile adetim 1 hafta gecikirken bu ay ilaç çok kullandım oda erteliyor beni 20 gün geçti sonrası adet oldum. 7. Gün abdest aldım fakat 2 gün sonra tekrar leke geldi cumartesi gece dus aldım 3 gün geçti tekrar kanama geldi. Bu sizce neyin belirtisidir?? Kimse sorduysam gebelik belirtisi dedi ama korunuyoruz .? Dengem bozuldu bütün gece ayakta gündüz uyuyorum. Hamilelik beklemediğim bsey ama olursa da nasip böyleymiş diyeceğim başına böyle bisey gelen oldu mu ??
ben ilk kez yaşıyorum yarın test alacağım :(