Benim oğlum sürekli 3-4kez falan aynı kelimeyi söylüyordu. Anne anne anne, araba araba araba, gel gel gel gibi. Şimdi cümle kurmaya başladığı icin baya bı azaldi. 3ay böyle yapti. Hic endiselenmedim😅endiselenmem mi lazimdi acaba. Şimdi 22aylik cümle kurarken yapmıyor ama tek bir sey soyleyecegi zaman yine tekrarlayabiliyor.