Elifyusra_annesi aslında 2 yaş bencede erken bir dönem ama her çocukta bir olmuyor yani erken alışabilirde. 3 çocuğumda da 2,5 yaş civarı öğrettim bende.
Kararlı ve sabırlı olmak lazım o söylemeden saat başı tuvalete götürün ve her tuvalet sonrası ödüllendirin veya sticker duvarı yapın oraya sticker yapıştırsın tuvalet sonrası filan.
Bence sakın geri bağlamayın çocuk ikilemde kalır.
Gece içinde uyumadan bol bol tembihleyin bak çişin gelirse uyan sakın altına yapma annecim filan diyip bilinç altına yerleştirin gece yapmaması gerektiğini. Gece uykusundan 2 saat öncede sıvı şeyleri içirmeyi kesin.
Yani bunlar benim yöntemlerimdi 3 çocuğumda 1 haftada tamamen alışmıştı geceli gündüzlü.