Oğlum için doktor en az 4 saat uyuması lazım dedi benım oglan kılolu 2-3 eaatte bı uyanıp iciyor en az 60cc doktor da gündüz emme aralıgını açın dedi. Gunduz 3- bazen 4 saatte bir mama veriyoruz ki gecede oyle olsun diye şimdilik güzel bakalım ne kadar devam eder