Evladimi çok seviyorum iyiki var ama şu hiç asamadigimiz uyku sorunu beni gerçekten bambaşka biri yaptı inanır mısınız her gece öyle dualar ediyorum ki yatakta secdeye kapandgm bile.oldu nolur uyusun diye hep uynma sorunu yaşıyorduk ama şimdi 10 11 de yatıp 1 2 gibi direk uyniyor geri dalmiyor kıpır kıpır yatakta ne uykulu ne uykusuz emziiryorum falan geri uyuyup gitmiyor halüsinasyon görmeye başladım o uyumayinca ben nasıl uyiyim bir o meme bir bu meme gidip geliyoruz nasıl olacak bu iş anlamadım gerçekten uyku sorunu beni yaşlandırdi memlekete geldim annem halime acıdı sebebini bilmiyorum uyanipr duruyor hep böyleydi hep ama en azından emer geri dalardi şimdi oda yok ne yapacagim Allah’a yalvarıyorum ne olur uyusun diye sadaka veriylrum sırf bu yüzden 2. Çocuk falan düşünmüyorum düzelecek mi arkadaslar dokunsalar ağlayacağım geçecek mi bende biraz olsa uyuyabilecek miyim