Bence en başta yemek yeme algını değiştirmelisin, ben mesela hamileyken hamileyim nasıl olsa aşeriyorum canım istiyor diye diye bende 70kg ile hamile kalkıp 90kg ile doğurdum. Şimdide sen emziriyorsun ye sütün çeker vs.. diyorlar o algıya çok kapılmamak lazım. Tek süt yapan şey su 💧 ve bunun kilo aldırmaya değil verdirmeye yararı var sonuçta. Ben o algıdan çıktım ve şuan çok daha hızlı kilo kaybediyorum. Sütümde de hiçbir azalma yok dereotu ve suyu bol tüket ve yediklerine dikkat ettikten sonra verirsin bence canını sıkma şuan için önemli olan bebiş ve senin sağlığın böyle düşün 👍🏻