Merhaba güzel annelerim bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olucak acaba tam olarak ne gibi aktiveler yapıyorlar? Mesela benimki artık nesneleri tutmaya başladı, kahkaha atmaya başladı, görmesi gayet iyi artık sürekli takip ediyor gittiğimiz yeri. Heryeri keşfetmeye başladı dikkatlice bakıyor. Ellerini izliyor kaldırıyor indiriyor ellerini emiyor. Önceden ağlarken gözyaşı akmıyordu artık akmaya başladı. Boynunu tutabiliyor, aynada kendini görünce gülüyor, tv falan açınca çok dikkatli izliyor renkler hareketler dikkatini çekiyor galiba(çok izletmesemde). Kendi kendine sesler çıkarıyor. Aklıma gelenler bunlar şimdilik sizinkiler nasıl muhabbet olsun merak ettim😊