krn12 bende o zamanlarda aynı sorunu yaşadım gündüzleri emmedi sonra geceleri emmeye başladı seviniyorum en azından gece emiyor diye daha sonra onu da bıraktı memeyi görünce basıyor ağlamaya daha ağzına almadan öyle öyle bıraktı memeyi. Ne zaman teklif etsem kafasını çeviriyor o yüzden mamayla devam ediyoruz sütümüze sagim yaparak biberonla veriyorum