Kızlar selam,
Oğlum 11 ay 3 günlük 8 disimiz var şimdi azı dişleri çıkıyor ama günlerdir uyku uyuyamıyor çok zorluyor uyku gözünden aksa da uykuya gecemiyor uyusa da ağlamayla uyanıyor bende bitik haldeyim çok huzursuzlasti sürekli ağlıyor ve iştahı komple gitti ek gıdayı reddetiyor sadece mama alıyor o da zorumla, jel calpol dışında rahatlaması için neler yapabilirim var mı önerileriniz😔