karadenizdebiraile Merhaba anneler kanguru almayı düşünüyorum bebegım daha 3 Aylık hem bana hemde dışarıya dönük baksın istiyorum dışarıya kullanım nasıl sizce hangısı daha kullanışlı olur tavsıyenıze ıhtıyacım var 🙈kullanıp memnun kaldığınız bir ürün var mı ?
Pasamm14 karadenizdebiraile ben oğlum 4 aylıkken solombaby heryone modelini almıştım benim çok kurtarıcı oldu iki buçuk yaşına kadar da kullandık halada sağlam şekilde duruyor
SCerenY karadenizdebiraile öemnun kaldığım değil ama kalmadığımı söyleyebilirim 😂 chiccodan poppy diye bir kanguru almıştım böyle uzun esnek bir kumaş kollarınızı geçirip bağlıyorsunuz rezalet bişey. Çocuğu koyduğunuz yerin ayarlama kısmı yok kumaş esniyor sadece ama fazla sıkı oluyor denk gelirseniz sakın almayın çok pişmanım 🙈
Emily37 karadenizdebiraile kızım 4 aylık ve 15 gün önce solombaby her yöne kanguru aldım inanılmaz rahat ve güzel bi ürün.evde sokakta hep kullanıyorum ve kızım çok seviyor.içindeyken uyuduğu bile oldu.ben çok memnun kaldım instagramdan bakın bi ürünlerine derim.Satıcı bayanda çok ilgiliydi.ben ekstradan bel kemeri istedim ücretsiz yolladılar hemen.
karadenizdebiraile Pasamm14 şapkalı kendınden o model mı acaba dedıgınız resım de yuklemeyı bilmiyorum ki göstereyim 🙈 siz biliyorsanız yüklermişiz netten resim
karadenizdebiraile SCerenY Teşekkürler 😀 bende hem bebek hemde anne için rahat taşınır kullanışlı olsun ıstıyorum ama kararsızım sizce öne bakmalı mı yoksa anneye baksa yeterli mi siz çoğunlukla nasıl kullanabildiniz
SCerenY karadenizdebiraile ilk aylarda bana doğru bağlıyordum ama 7-8 aylıkkenden beri dışarıya doğru bağlıyorum. İnanılmaz meraklı her şeyi görmek istiyor. Sizin beneğiniz dışa doğru bağlamanız için daha küçük ama bence çift yönlü kullanabileceğiniz bir şey alırsanız uzun ömürlü olur. Kısa mesafelere hep kanguruyla gidiyorum ben