nefesnevam- ben bunu 7 yil once ogluma yapmistim 😄 tamamen kendi kafama göre. Daha cok kilo alsin diye 5 olcek suya 6 veya 7 olcek mama koyardim. 😄 bir zararinida gormedik, daha doyurucu oluyordu. Diger turlu su gibi ictigi migdede durmayip bagirsaga gidiyor cocuk acikiyor… birde ben bebe biskuvisi atiyordum mamasina. Iyice calkaliyordum. Tabi 1 yasindan sonrasindan bahsediyorum. Mesela 5 olcek mamaya 2 biskuvi. 1 olcek fazla mama.. 😇