Tubasel5 Dönem esim normalde bu yıl gelmeyecekti ama deprem bölgesi için sanırım gelmiş . Daha net değil ama duyumlara göre konuşuyorum 😏 nasil olacak acaba biz nasıl gideceğiz oralarda ev vb yok. Bebiş olmasa hiç düşünmem…
Yldzelz Tubasel5 evet ya nasıl olacak bilmiyorum ev durumları hala artçı sarsıntılar oluyormuş hayırlısı olsun hepimiz hakkında bebeklerimiz olmasa sorun yok ama işte 😞
PoyrazinAnnesi26 Bizimde deprem den dolayı çıktı aynı dönem sonuncu tercihe yazicaz adiyamanı umarım çıkmaz ev flan yok çok sorun diyorlar 😔