
Bu setten aldım. Çay bardaklarıni 6ya tamamlamak istedim, stok bulamadım. Bu arada sık sık stok yenileniyor ama ben denk getiremedim. Neyse dolaba bakalım dedim. Urunleri sitesinin 2 katından bile fazla fiyatlara satıyorlar. Buna kargo ve hizmet bedelide eklenince 3 katı oluyor. Millet alıp alıp iki katına satıyor heralde. Üstelik o kadar çok alıcısı var ki yorumlarda 2 tane 6 tane almak isteyen bile var. Gecende mutfak sefine bakmıştım. 3 ay garantisi kalmış şeyi sıfirindan 100 lira eksiğe satiyorlardı. Bu nasıl iş şaşırdım doğrusu, cok garip gerçekten