Mervearskan kızım 13.ayındaa öksürük ten uyuyamıyordu. 2. Gece eşim nöbetçi eczaneye gitti bitkisel şurup vermiş. 1 yas üstü kullanabilir diye sabah akşam 1 ölçek.
Kızımın ilk kasık ta farketti. 5 gün kullandım ama 2. Gün direk kesti.
Bisolnatur ismi.
Yetişkinlerin kullandıgım karışık macunun şurup hali gibi. Bakın isterseniz.
Gecmiş olsun