Deletedmom_87 Merhaba arkadaşlar ben burun ameliyatı olmak istiyorum doktora gittiğimde kalın derili dedi biraz zor dedi internette okudum biraz hiç değişmedi diyenler var kalın derili olup ameliyat olan tecrübenizi paylaşır mısınız
Karanismom Deletedmom_87 benim kalın derili evet gözle görülen bi fark var eski burnumla tabi ki ama o ince görüntüyü almıyor bide iyileşme süreci bi tık daha uzun normal ince deriye göre canım
Alyaninannesi01 Deletedmom_87 eşimin burnu da öyle ameliyat oldu ama gözle görülür bir değişim aman aman yok burun ucu değişmiyor daha anca oturuyormuş .
Kayraaaaaa Deletedmom_87 maalesef çok ınceltmıyolar doğal oluyor ama ameliyat olduğunda pek bellı olmuyor
damlos1905 Aynı sorun bende de oldu kalın deri olduğu için yüzde 15 lik bi fark olur dedi doktor estetik olarak o acıya değmez dedim vazgeç tim vee evet kalın deri 2 sene de anca normale dönüyor muş