Serrraaa bizim de aynı bu şekilde gündüz uykuları da hep döndürmeyle uzatıyorum. Geceleri sürekli çığlık kıyamet ağlıyor ama gözü kapalı emziği asla kabul etmiyor. Saatbaşı uyanıyor hemen emzirmeye alıyorum son zamanlarda böyle hiç değilse çok ağlamıyor. Aylardır böyleyiz hele 5. Ay tam bir felaketti geceleri.